فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ تقدیم عشقم زهرا که امروز سالگرد یکی شدنمونه






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

سلام عزیزم

مگه میشه روز به این مقدس و عزیزو فراموش کنم

خیلی خوشحالم که بهونه ای پیدا کردم برای نوشتن چند خطی برای تک ستاره قلبم .

نمیدانم این نوشته ام رو چه جوری شروع کنم ، شنیدم نوشتن خیلی آدمو سبک میکنه ، حرف برای گفتن زیاد دارم ولی دستام قادر به نوشتن یا تایپ کردن نیست.

شنیدی میگن خیلی دور ، خیلی نزدیک ؛ دور دستهایم میباشد نزدیک دلم ، که از همان نگاه اول تقدیم وجود نازنینت کردم

زهــــــــــــــــــــــــرا جونم فقط اینو میتونم به جرأت بگم    

                     خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم

                                                این جمله رو از ته دلم بهت میگم ...

epnztw8m39tonomlpzo2.jpg

 

به داشتن خانومی مثل تو خیلی افتخار میکنم زهـــــــــــــــــــــــــرا جونم

لنگر عشق زدم به دل طوفانی تو

                             تکیه گاهم شده ساحل بارانی تو

                                                      در گلستان وجودم گل زیبای منی

نازنینم چه بگویم که تو دنیای منی


از خدا ممنونم که تو رو سر راه زندگی من قرار داده تا با تو معنی عشق واقعی رو بفهمم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:49 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت